STUDY.TRAVEL.PL  NASZA MISJA I ZOBOWIĄZANIA WOBEC KLIENTÓW

S z a n o w n i   P a ń s t w o,

STUDY.TRAVEL.PL jest polską firmą rodzinną działająca na rynku usług edukacyjnych od 1992 roku.

Należymy do czołówki firm organizujących naukę języków obcych za granicą. Współpracujemy z najlepszymi szkołami dającymi gwarancję wysokiego poziomu nauczania, fachowej opieki i obsługi pobytu. Naszą misją jest pomoc w realizacji marzeń i ambicji naszych klientów poprzez stwarzanie możliwości wyjazdów zagranicznych w celu kształcenia językowego i zawodowego niezbędnego w przyszłej karierze zawodowej. Jesteśmy członkiem założycielem Polskiej Izby Turystyki Młodzieżowej oraz Ogólnopolskiego Stowarzyszenia Biur Au Pair

Stale rosnąca liczba klientów naszego biura potwierdza, że proponowane przez nas kursy spełniają oczekiwania na łatwą, przyjemną i skuteczną naukę języków obcych. Jako nauczyciele języka angielskiego wiemy jak ważnym czynnikiem motywującym do dalszej efektywnej nauki jest kontakt z żywym językiem w codziennych sytuacjach. Przekonaliśmy się o tym sami podczas wielu naszych krótszych i dłuższych pobytów za granicą. Nasza oferta adresowana jest do osób dorosłych, dzieci i młodzieży, i obejmuje ogólną naukę języków na wszystkich poziomach zaawansowania, dając możliwość wyboru długości pobytu i intensywności zajęć. Specjalne kursy wakacyjne, najczęściej wybierane przez dzieci i młodzież szkolną wzbogacone są o atrakcyjny program zajęć sportowych i turystycznych. Proponujemy również kursy specjalistyczne z praktykami w firmach, kursy dla ludzi różnych zawodów, kursy przygotowujące do wszystkich egzaminów językowych, krótkie i bardzo intensywne kursy języka biznesu, kursy metodyczne i wiele innych.

Zajęcia prowadzone są przez nauczycieli o wysokich kwalifikacjach z przygotowaniem metodycznym, w małych grupach międzynarodowych, na bazie najnowszych podręczników i materiałów dydaktycznych. Nauka nie kończy się w szkole ponieważ pobyt w naturalnym dla danego języka środowisku pozwala na natychmiastowe praktyczne użycie zdobytych w ciągu lekcji umiejętności językowych.

Uczestnicy naszych kursów mogą wybrać różne warianty zakwaterowania: przy rodzinie lub bardziej niezależne w akademiku, internacie bądź hotelu. Wszystkie te miejsca podlegają systematycznej kontroli.

Wraz z wejściem do Unii Europejskiej stworzyliśmy tysiącom młodych osób możliwość wyjazdu na praktyki i staże zawodowe.

Firma nasza znana jest z wysokiego poziomu usług, miłej i kameralnej atmosfery, a przede wszystkim z opieki jaką otaczamy naszych klientów, nie tylko w trakcie załatwiania formalności wyjazdowych ale również w czasie pobytu za granicą. Działamy w sposób profesjonalny, zapewniamy fachowe doradztwo oraz indywidualnie podchodzimy do potrzeb naszego klienta. Jeśli nie mogą nas Państwo odwiedzić osobiście chętnie zaprezentujemy naszą ofertę w Państwa domu lub firmie i sprawnie załatwimy wszystkie formalności wyjazdowe.

Mając nadzieję, że dołączą Państwo do naszych klientów życzymy wielu miłych wrażeń i postępów w nauce języków obcych.

Anna Kaczorowska,  Marek Kaczorowski, właściciele

Anna Kaczorowska – mgr filologii angielskiej ( UŁ ), absolwent Studiów Podyplomowych Doskonalenia Nauczycieli Języka Angielskiego, wieloletni pracownik naukowo dydaktyczny Uniwersytetu Łódzkiego i Społecznej Akademii Nauk.  Autorka publikacji z zakresu efektywnej nauki języka angielskiego. Założyciel i prezes firmy Study Travel

Marek Kaczorowski – mgr filologii angielskiej ( UŁ ), absolwent Podyplomowych Studiów Europejskich. Nauczyciel języka angielskiego i organizator wyjazdów edukacyjnych, kierownik łódzkiego oddziału JDJ Bachalski, dyrektor szkoły językowej Study Centre. Założyciel i właściciel firmy Study Travel.

UCZESTNICZYMY W WIELU IMPREZACH TARGOWYCH POPULARYZUJĄCYCH NASZĄ OFERTĘ

ORAZ W KONFERENCJACH ZAGRANICZNYCH Z NASZYMI PARTNERAMI

Co roku uczestniczymy w konferencjach i targach międzynarodowych min. Study World London, BMI Languages Canada, FELTOM Workshop na  Maltcie, MEI RELSA Workshop Ireland w Dublinie i Cork, ICEF Berlin oraz licznych wizytach studyjnych po tych krajach w szkołach, gdzie zapoznajemy się z ofertą edukacyjną i socjalną naszych partnerów zagranicznych.

KANADA VANCOUVER i TORNOTO

famtour2009.jpg P5070060.JPG

ANGLIA LONDYN I POŁUDNIOWA ANGLIA                  BERLIN TARGI ICEF

P9070288.JPG  berlin.JPG

MALTA

33593_160391793979466_100000259399099_426089_6478968_n.jpg33711_160382880647024_100000259399099_425908_5811734_n.jpg

REKOMENDACJE I AKREDYTACJE  STUDY.TRAVEL.PL I NASZYCH PARTNERÓW ZAGRANICZNYCH

ALTO_Logo  felthom  britishcouncil   fiyto daflogo

mgpips  eacollege_logo   http://www.bazafirm.pl/studytravel/zdjecia/z0597126961.jpg    englishuk

IALC    iapa   pitm   arels   osbap

NASZE CERTYFIKATY

opoczno.jpg  rubiak_small  stowarzyszenie_small

LISTY I OPINIE NASZYCH KLIENTÓW

Ewa Saj, Majorka

a8570776582Nazywam się Ewa Saj i mam 21 lat. Przebywałam 4 m-ce jako au-pair na Majorce, a dokładnie w jej centrum - Palmie. Dzięki życzliwym ludziom ze "Study Travel" zamieszkałam z hiszpańską rodziną, która przyjęła mnie bardzo ciepło i szybko zaprzyjaźniłam się z nią. Traktowano mnie jako kolejnego członka rodziny, więc czułam się jak we własnym domu. Do moich obowiązków należała opieka nad 4-letnią dziewczynką - Ines oraz drobne prace w domu. Razem bawiłyśmy się całymi godzinami lub chodziłyśmy na plażę, gdyż mieszkaliśmy nad samym Morzem Śródziemnym. Wieczorami oglądałyśmy bajki i spędzałyśmy razem każdą wolną chwilę. Nie miałam czasu na nudę, gdyż w każdą sobotę jeździliśmy całą rodziną w różne niesamowite miejsca, rozmieszczone na całej wyspie ( np.: delfinarium ). Nigdy wcześniej nie zwiedziłam tylu miejsc w tak krótkim czasie. Odmienna kultura, obyczaje i tryb życia mieszkańców Majorki sprawiły, że każdy dzień był inny, niczym nie przypominający poprzedniego, pełen przygód i niespodzianek. Miałam okazję poznać także potrawy charakterystyczne tylko dla tego miejsca, np.: ośmiornicę. Wszystko było takie nowe i takie inne, piękne widoki i barwne krajobrazy. Nic więc dziwnego, że tak często będę powracać do tamtego czasu. Wyjazd na Majorkę jako au-pair był dla mnie piękna przygodą, gdyż poznałam obcy język, mnóstwo nowych ludzi, zobaczyłam miejsce gdzie życzliwość ludzi, czysta woda i upalne lato trwa przez cały rok.

Anna Kozakiewicz, USA

Drodzy Państwo, Jestem bardzo mile zaskoczona z otrzymanego listu i z przyjemnością mogę się podzielić pierwszymi wrażeniami z pobytu w Stanach. Spędziłam trzy dni w New York na kursie przygotowawczym, czyli jak żyć w amerykańskiej rodzinie. Uczono nas udzielania pierwszej pomocy oraz było spotkanie z policjantem. Moja grupa liczyła 47 osób, były to osoby z: Czech, Słowacji, Jugosławii, Finlandii, Szwecji, Meksyku, Turcji, Holandii, Francji, Niemiec, Włoch i Estonii ( było również 2 chłopców ). Bardzo się zaprzyjaźniłam z wieloma osobami i jestem z nimi w ciągłym kontakcie. Poza zajęciami mieliśmy czas wolny dla siebie. Widziałam Statuę Wolności, Central Park, byłam w Empire State Building, w Kościele św. Patryka, szłam ulicami Manhattanu. Teraz kilka słów o mojej host family. Mrs Barger są bardzo dobrym małżeństwem, mają dwie dziewczynki ( bliźniaczki w wieku 3 lat ), którymi się opiekuję - Sydney i Courtney. Lubię z nimi spędzać czas, wymyślam dla nich różne zabawy. Mam swój oddzielny pokój z łazienką i do dyspozycji samochód. Pracuję od poniedziałku do piątku ( 43-45 godzin w tygodniu ), a wszystkie święta i weekends mam wolne, wtedy spotykam się z przyjaciółmi. Do moich zajęć należy: przygotowywanie posiłków, sprzątanie zabawek i trzymanie dziewczynek w czystości. Mój okręgowy dyrektor ( w OH. ) organizuje co jakiś czas "au-pair meeting". Byłam na jednym z nich i bardzo dobrze się bawiłam. W ciągu roku będę miała dziesięć dni urlopu i chcę go wykorzystać na zwiedzanie Stanów. Chciałabym zobaczyć Grand Canyon, Niagara Falls, Bialy Dom i może Las Vegas. Te marzenia mogą się spełnić. Warto to wszystko zobaczyć i nabrać nowych doświadczeń, poznać nowych ludzi i amerykańska kulturę. Jestem bardzo zadowolona z pobytu tutaj. Czasami jest mi trochę smutno, że nie mogę zobaczyć się z moją rodziną i przyjaciółmi - ale to tylko 365 dni a poza tym istnieją telefony i poczta internetowa. Co najważniejsze mój język angielski jest coraz lepszy, oczywiście na początku były niewielkie trudności z porozumieniem się, ale to już minęło.
Z poważaniem Anna Kozakiewicz

Kasia Kukiełka, Belgia, Majorka, Wenecja, Rzym

a3063881647Jako au-pair wyjechałam do rodziny na Majorce. Spędziłam tam 3 cudowne miesiące opiekując się półtoraroczną Katariną i pomagając jej mamie w pracach domowych. Do moich obowiązków należała zabawa z Katariną, sporządzanie dla niej posiłków i opieka nad nią. Często chodziłam z małą na spacery, plażę i miejsca zabaw dla dzieci. Raz w tygodniu miałam dzień wolny wtedy udawałam się w najciekawsze i najbardziej znane zakątki wyspy. Niektóre z nich zwiedziłam razem z rodziną. Dzięki temu miałam okazję spotkać się i porozmawiać z osobami różnych narodowości, podszlifowałam swoją znajomość języka angielskiego oraz poznałam kilka zwrotów hiszpańskich. Pobyt na Majorce wzbogacił mnie zarówno o nowe doświadczenia jak i nowych przyjaciół.

Urszula Górczyńska, USA, Majorka

a0689626662Rok w USA jako AuPair to niezapomniane chwile i jednocześnie prawdziwa szkoła życia. Pierwsze trzy dni to szkolenie w Nowym Jorku, wraz z dużą grupą koleżanek i kolegów z innych krajów, oswajanie się z językiem, nowym otoczeniem, zwiedzanie miasta i oczywiście przygotowania. Następnie powitanie nowej rodziny i dwóch chłopców (6 i 7 lat), którymi opiekowałam się przez ubiegły rok. Mieszkałam w Summit w stanie New Jersey i bardzo polubiłam to miasteczko i ludzi których tam poznałam. Najtrudniejsze jak wiadomo są początki, poznanie i przystosowanie się do nowego otoczenia. Już po miesiącu jednak czułam się jak przysłowiowa ryba w wodzie. Czas mijał bardzo szybko. Do moich obowiązków należało: przygotowywanie i odprowadzenie chłopców do szkoły; potem miałam czas dla siebie aż do momentu powrotu ich ze szkoły; następnie wspólna zabawa, odrabianie lekcji, czasem zajęcia pozaszkolne, obiad oraz kiedy rodzice nie mogli, ja kładłam chłopców spać. Rodzice omawiali ze mną zadania i obowiązki oraz pomagali kiedy zaszła taka potrzeba. Zawsze mogłam się do nich zwrócić. Dzięki nim i całej rodzinie poczułam się jak jej członek. Razem spędziliśmy święto Dziękczynienia, razem ubieraliśmy choinkę, malowaliśmy jajka wielkanocne, podziwialiśmy fajerwerki w Sylwestra i 4 lipca. Czas wolny spędzałam również z przyjaciółmi. Chodziliśmy do kina, kawiarni, na zakupy bądź na spacer. Na zajęciach w collegu nauczyłam się wielu ciekawych rzeczy i miałam możliwość, przynajmniej częściowo, poczuć się jak amerykański student. Urlop spędziłam na wycieczce w Kalifornii i jej okolicach, zorganizowanej przez Trek America (na wstępnym spotkaniu w NY każdy dostaje ulotkę z ofertą tego biura). Było super! 14-to osobowa grupa, Los Angeles, Las Vegas, Grand Canyon, Yosemite, San Francisco. Cóż więcej można dodać? Zabrakłoby mi słów, żeby opisać tę wycieczkę lub cały mój pobyt w Stanach. Najlepiej pojechać samemu i zobaczyć to na własne oczy. To był wspaniały i pracowity rok, poznałam nowych ludzi, inną kulturę, zawiązałam przyjaźnie, usamodzielniłam się i zobaczyłam to, o czym dotychczas tylko czytałam lub oglądałam w telewizji. Warto było.
Urszula.

Sylwia Sońta, Majorka

Dzieñ dobry!

Serdecznie pozdrawiam caly personel biura Study Travel.
Pragne przekazac, ze u mnie wszystko w jak najlepszym porzadku. Rodzina zapytala mnie ponownie czy w dalszym ciagu chce z nimi zostac, wiec odpowiedzialam, ze tak. Przyzwyczailam sie do nich na tyle, ze szkoda byloby ich tak poprostu zostawic, a i oni przyzwyczaili sie do mnie i nie chca zmieniac dziewczyny. Wiec nie pozostaje nic innego, jak zostac nieco dluzej.
Bylam w domu na 10 dni w koñcu sierpnia, ale troche za krotko. W przyszlym roku przyjade na dluzej i postaram sie odwiedzic Pañstwa.
Poznalam Lodzianke, ktora przyjechala na Majorke rowniez za posrednictwem Pañstwa biura, a nazywa sie Malgorzata Swistek. Okazalo sie, ze mieszkamy o ulice od siebie. Czesto spotykamy sie i razem z Czeszkami i Slowaczkami zwiedzamy wyspe i ogolnie swietnie spedzamy czas, rozmawiajac w roznych jezykach. Wkrotce zaczynamy zajecia z hiszpañskiego, cieszymy sie, poniewaz znowu spotkamy nasza grupe, ewentualnie poznamy nowe twarze.
Mysle, ze na tym zakoñcze. Pozdrawiam raz jeszcze i do uslyszenia wkrotce!

Sylvia Soñta

Ilona Siotor, USA

a0733179757Dzień Dobry! Na wstępie chciałabym bardzo serdecznie pozdrowić wszystkich pracowników "Study Travel" i serdecznie Wam podziękować za umożliwienie mi wyjazdu do Stanów Zjednoczonych, w ramach programu au-pair. Zgodnie z tym co mi powiedzieliście gdy byłam jeszcze w Łodzi, spędziłam 3 dni w Nowym Jorku na szkoleniu. Muszę powiedzieć, że byłam pod wrażeniem. Mieszkałam w przepięknym hotelu New Yorker Hotel, znajdującym się w sercu Manhattanu. Zajmowała się nami urocza pani Pat oraz poznałam przesympatycznego nauczyciela Larrego. Szkolenie było przeprowadzone doskonale. Mieliśmy spotkanie z policjantem, który dał nam wskazówki jak bezpiecznie żyć w USA. No i najważniejsze, pierwsza pomoc w nagłych wypadkach. Muszę powiedzieć, że zapamiętam do końca życia jak postępować w takich momentach. Być może kiedyś uratuję komuś życie. Było to bardzo pouczające. Wybrałyśmy się ostatniego wieczoru na przejażdżkę, by zobaczyć Statuę Wolności. Co prawda na wyspę nie weszłyśmy, ale mogłyśmy podziwiać tą budowlę ze statku, który był bezpłatny i przepływał bardzo blisko. Potem Wybrałyśmy się spacerkiem do Chinatown i Small Itally. Już pierwszego dnia każda z nas została wyposażona w przewodnik po Nowym Jorku z propozycjami co można zobaczyć i mapkami. Wróciłyśmy do hotelu bez problemu. Nasz nauczyciel zabrał nas do centrum Manhattanu, gdzie wszyscy razem zwiedziliśmy katedrę St. Poul, Empire State Building i wiele shopping centres. Teraz jestem już u mojej host family w Barrington, na przedmieściach Chicago. Mam pod opieką trójkę dzieci: Frankie (6), Jack (3) i urocza dziewczynka Danielle (2). Szybko się zadomowiłam w moim bardzo ładnym apartamencie. Mam do własnej dyspozycji pokój, łazienkę i małą kuchnię. Weekendy mam wolne i mogę się spotykać z innymi au-pair w okolicy, a poznałam je na Christmas Party u naszej kooperatorki Sue. Pewnego dnia wybrałyśmy się z koleżanką do Chicago na mecz Chicabo Bulls contra Minessota Timberwolfs. To było fantastyczne. Z dziećmi już się zaprzyjaźniłam. Czuję się tu bardzo dobrze. Niedługo rozpoczynam naukę w pobliskim Harper College.
Pozdrawiam i jeszcze raz dziękuję!
Ilona Siotor

Anna Gowkielewicz - wakacyjna praca w Anglii

Jestem bardzo zadowolona z wyjazdu. Przesyłam w załączniku kilka zdjęć z Walii. Peny Bont- to hotel w którym pracowałyśmy. Na jednym zdjęciu jestem razem z dwiema Polkami, które ze mną pracowały. Warunki były bardzo dobre, mieszkałyśmy w pokojach hotelowych, w pokoju był telewizor, prysznic, pokoje 1-no lub 2-osobowe. Miałyśmy dostęp do pralki, żelazka itp. Napewno w jakimś stopniu nauczyłam się języka, dużo zależy od tego z jakim personelem się mieszka. Ja mieszkałam z dwiema Polkami, ale w kuchni rozmawiałyśmy po angielsku. Warunki programu odpowiadały temu, co obiecywano przed wyjazdem. Pozytywne aspekty programu to poznanie ciekawych i sympatycznych ludzi, zwiedzenie, - wzbogacenie się o nowe doświadczenia. Było super!

Kiedy trzy lata temu zdecydowaliśmy się wysłać naszą córkę na wakacje do szkoły za granicą, nie mieliśmy żadnego doświadczenia w tej sprawie. Odwiedziłam kilka łódzkich biur podróży, których adresy wraz z ofertami znalazłam w prasie. Najkorzystniejszą oferta, bo w miarę niedrogą, możliwość skredytowania opłaty oraz bardzo miłą i fachową obsługę zapewniło nam Biuro Usług Edukacyjnych "Study Travel". Pierwszy wyjazd córki do Bournemouth w Anglii na trzy tygodnie potwierdził trafność naszego wyboru. Wszystkie formalności łącznie z przejazdem, załatwione zostały przez biuro. Na miejscu w Anglii warunki pobytu doskonałe: córka mieszkała u angielskiej rodziny, gdzie było jej naprawdę jak w rodzinie. Szkoła, do której uczęszczała, prezentowała wysoki poziom nauczania. Poza tym troskliwa opieka ze strony przedstawiciela Biura, możliwość uczestniczenia w wycieczkach, wszystko to sprawiło, że córka zachwycona była pobytem w Anglii. Efektem wyjazdu było również zrobienie przez córkę I stopnia Certyfikatu z języka angielskiego. W następnym roku również skorzystalibyśmy z tej samej oferty Biura Study Travel. Tym razem córka spędziła w Anglii pięć tygodni. Efekt, w parę miesięcy później córka zdała II stopień Certyfikatu. W ubiegłym roku zdecydowaliśmy, że tym razem córka podszkoli się w języku niemieckim. Za radą Pana Marka Kaczorowskiego współwłaściciela Biura Study Travel, skorzystaliśmy z ofert wyjazdu do Augsburga w Niemczech. Również i tym razem nie zawiedliśmy się na organizacji Biura. Gorąco zachęcam i polecam wszystkim znajomym skorzystanie z bogatej oferty Biura Study Travel. Jestem wdzięczna im, że mój tak naprawdę początkowo przypadkowy wybór okazał się ze wszech miar rewelacyjny.

Z poważaniem Ewa Nawrot

ARTYKUŁY PRASOWE O NASZYCH PROGRAMACH

UCZESTNICZYMY W WIELU IMPREZACH TARGOWYCH POPULARYZUJĄCYCH NASZĄ OFERTĘ

ORAZ W KONFERENCJACH ZAGRANICZNYCH Z NASZYMI PARTNERAMI

Uczestniczymy w konferencjach i targach międzynarodowych min. Study World London, BMI Languages Canada w Vancouver, FELTOM Workshop na  Maltcie, MEI RELSA Workshop Ireland w Dublinie i Cork oraz licznych wizytach studyjnych po tych krajach w szkołach, gdzie zapoznajemy się z ofertą edukacyjną i socjalną naszych partnerów zagranicznych.

33593_160391793979466_100000259399099_426089_6478968_n.jpgP9070288.JPG33711_160382880647024_100000259399099_425908_5811734_n.jpgP5070060.JPG

study_travel3  guliwer

DCAM0047  zabudowa_small

Nasz kompetentny personel pomoże Państwu w wyborze odpowiedniego programu

IM000138  nr_260

Uczestniczymy w wielu imprezach popularyzujących wiedzę o krajach języka angielskiego i wiedzy o Unii Europejskiej